Strandfika

Dagen började med en promenad till stranden. Jag, My, Anna och Kristin drack fångade krabbor, lekte i sanden och hade kul. My med t-shirt och bar rumpa, såg helt underbar ut... och man såg att hon tyckte att det var underbart härligt. ända sen hon gick några steg hos svärföräldrarna häromdagen, så har hon då och då stått upp själv längre stunder (med det menar jag 10 sek). Hon kan även säga "mu" och "mjau" efter en del bilderböcker:-)

Sen var vi på Bella och åt lunch och efter det fikade tjejerna hos syrran, medans jag passade på att åka ut till Konvux för att anmäla mig till en kurs.

Nu är vi i alla fall hemma och Mys skador efter dagens alla bravader är ett blåmärke under ena ögat, skrapmärken efter sand och hårt gräs och blåmärken på smalbenen. Fast hon verkar ganska tillfreds ändå:-)

Acka kom och Acka gick. Han ska iväg och kolla på ny bil åt mig:-). Vi har dillat fram och tillbaka angående ny bil nu när vi ska bygga hus och allt, och vi kommer nog antagligen att dilla en hel del mer. Problemet är att vi inte får plats med nästa stegs barnstol. Den hon ska ha från 1 år och framåt. Vi måste offra framsätet och 1 ½ säte där bak för att få plats med den i Raven.  


Kommentarer
Postat av: Anna

Han skulle kolla om han hittade något bra ikväll =)

2008-05-28 @ 21:17:57
URL: http://annacsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0