Lägg en kommentar vettja!

Idag har jag och My varit uppe vid stallet och tittat+matat hästarna. Hon tyckte att det var otroligt intressant, lite skeptisk till en början, men sen blev hon vågligare. Jag lade lite gräs i hennes lilla hand och då gjorde precis likadant som hon såg mig göra minuten innan... sträckte fram handen och gav hästen gräset. Hennes lilla hand nästan försvann mellan läpparna på hästen:-) Hon sa säkert "titta, titta" 100 ggr under tiden vi var där uppe:-)

Sitter och grunnar över vad man ska göra idag. Grilla ska vi självklart göra. Mitt mål är att grilla varje solig kväll heela sommaren. Sen så ska jag ut och jogga vid 17 *kräks*, hoppas att jag överlever.

Vad ska ni göra ikväll? 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tänkte umgås med mina tillfälliga vänner; filosoferna! (för att sedan, för ett tag, be dem dra åt hlvt*)



Btw tur för J att jag har en sådan feeeet livförsäkring...DIN MAN FÖRSÖKTE KÖRA ÖVER MIG IDAG!

2008-05-29 @ 16:03:49
URL: http://annacsvensson.blogg.se/
Postat av: M.J

Jobba.. WHAAAAT!!!

Du KOMMER dö....

2008-05-29 @ 17:35:13
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0