Wuzz up.

Från och med nu tycker jag att everybody ska sluta att hack på Victoria Silvstedt. Det är not så lätt att vara so berest, utan att take efter tal. Now när jag kommer hem vill jag inte hear anything om mitt new sätt att tala... det är liksom "storstadska" och rätt så cool om jag får say it my self.

Vi har shoppat och druckit kaffe... precis det vi hade planerat. Jag har handlat linnen, babygrejer, smink och skor. Som vi storstadsbesökare alltid säger-
"Man har inte shoppat klart förrens vattenblåsorna på tårna spruckit"
Så idag vid 13-tiden hade vi shoppat klart.

My har sagt några fler ord. Nu petar hon i Erikas navel och säger "tut tut" och killar under foten och säger "kill kill". Aningens oartkulerat, men ändå godkänt för en 11-månaders bebis med napp i munnen.
Joel har fått sig ett antal fontanellsmackar, men lika glad är han för det. My har inte varit lika skrämmande för honom som hon var sist. De två kommer att bli ett riktigt dreamteam!

See you soon, makaroon!

Kommentarer
Postat av: Anna

Iofs hade jag inte väntat mig något annat än att du skulle försöka anamma dialekten därborta...

Kul bara att du kommer bli såå dumförklarad.. Av vem? MIG SÅKLART!



Idag var första dagen på 4 dagar som jag vaknade upp och var glad... du kan ju gissa varför ;)

Kaffe ja! Du är bokad från klockan 13.00 och framåt! Lövely!

2008-05-22 @ 07:39:02
URL: http://annacsvensson.blogg.se/
Postat av: M.J

Tss.. DISSAR dej DIREKT!!

Dialekt.. usch.. TRO INTE att du e "one of them" nu när du vart där i HELA 4 DAR!!



dubelsuck

2008-05-22 @ 16:57:04
Postat av: Kristin

stavas med 2 B:n

2008-05-22 @ 23:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0