Åkäj

My vaknade med rejäl förkylning idag.
Förutom det så har hannes dag gått åt till att testa alla gränser som jag har satt upp.
Hoppa på mammas dator, riva ned pappas alla vertyg, riva ned ljusstakar, äta på mammas värmeljus, kasta ned saker i toaletten, sätta på plattorna på spisen, öppna kylskåpsdörren, ställa sig på lära-gå-vagnen, rita på matbordet, plocka ur saker ur skåpet, riva bland tvätten på torkställningen och listan kan fortsätta.
Jag kan säga att det varit en tuff dag med My, puh!

Jag var på företagsekonomin idag och fick tillbaka provet. Ett uselt litet poäng från MVG, surt när man inser att det är slarvfel... jag som lovade mig själv att inte ha några slarvfel=(

Jaja.

Förresten här är en krönika skriven av Staffan Wictorin som borde läsas.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hej, va fina ord det var skrivet om din pappa i krönikan! Va stolt du måste känna dig!

Jag rös till när jag läste den!

2008-11-18 @ 09:16:07
URL: http://stranetosen.blogg.se/
Postat av: eva

bra krönika...

2008-11-18 @ 11:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0