Det är så vackert

Så jag nästan blir tårögd.

Mitt företagsprojekt är det finaste jag sett.
Ni ser ju vad klockan är. Jag har alltså suttit uppe i fyra nätter för att få klart det här. Och nu är det klart. I tid.
Det här är mig övermäktigt. Jag har lust att skåla, här och nu, över min enorma karaktär. VET ni att jag har avstått TVÅ olika tillställningar i kväll bara för att ha den här känslan som jag har nu.
Underbart. Vackert och underbart. Och värt det!

Det är genialt, arbetet alltså. Genialt.

Nu håller jag snart på att somna och med tanke på att min tunnhåriga, 10 kilos väckarklocka antagligen är inställd på väckning 07.15, är det dags att säga natti.

Natti

Kommentarer
Postat av: eva

vad duktig du e...

2008-11-23 @ 09:02:13
Postat av: M.J

Du e så jävla bra Jenny... !!!

U rock!

2008-11-23 @ 15:50:33
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0