Fasion bor inte i Hammamet

Hotellet där vi bodde i Tunisien var ett fint hotell. Lite bättre, så att säga.
När vi kom dit bestämde vi oss för att satsa på All Inclusive. Då blev vi tvugna att bära detta armband hela veckan. Jag trodde först att de skämtade med oss. Jag menar, det är ju så fult- så not classy och framför allt så ohygieniskt.
En annan sak som slog mig morgonen efter var att jag skulle komma hem till Sverige med en vit rand på handleden. Dock insåg jag snabbt att det inte var något att oroa sig över.
Låt oss säga så här- vi snackar inte om solbränna här hemma, vi snackar nyansskillnader.


Kommentarer
Postat av: M.J

Ja bara älskar den sista dryga kommentaren =)

Hahahaha

2008-11-18 @ 00:17:23
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0