Finns det något bättre

än att välkomnas med ett kaffesms precis efter frukost.

Jag och My är redo att åka upp till bygget och kolla läget.
Sen bär det av hem till Eva och dricka lite kaffe.

Inatt sov My i sin egna säng fram tills klockan var 3.30. När hon vaknar i sin säng brukar hon sätta sig upp och grina tills vi hämtar henne, men inatt knatade hon upp själv och lade sig mitt emellan mig och Alexander och drog mitt täcke över sig.
Hon blir så stor.

Nu sitter hon för övrigt och har fått tag på mitt pennskrin. Hon kastar ned en penna och säger "oj" och sen tar hon en penna till och kastar ned och säger "oj" och så fortsätter det. Snart är hela skrinet tomt.

Förresten Maja, hur går det med tävlingen mellen dig och Jiggan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0