Förberedelser

Vilket risigt väder det är idag.
Men faktiskt så tycker jag att det är väldigt behagligt. Jag har inte ens brytt mig om att ta av mig mina mysisar. Jag tänker gå med dem hela dagen=)

Idag har jag varit hos mamma och pappa. Jag har hämtat några väskor och en midjeväska till My som hon ska få på planet. I midjeväskan har jag slått in några paket med leksaker som jag hämtat hos mamma idag. Ett paket med russin, kritor och kartong att rita på. Ja, som sagt lite pyssel. Dock hoppas jag på att hon kommer att sova hela flygresan. Vi flyger ju vid 6.
Sist gång när vi var på gran canaria åkte vi från hotellet vid 05 på morgonen. My var uppe och pigg. En timmes bussfärd till flygplatsen och sen 6 timmar på flyget. Hon sov bara 20 min på planet, så hennes humör på slutet var inte på toppen.
Jag hoppas att det blir bättre denna gången.

Kommentarer
Postat av: kristin!

Lycka till!! Ha det askul!!

2008-11-07 @ 17:33:48
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0