Jag och Alexander har en sängkväll ikväll

Då och då brukar jag och Alexander parkera oss i sängen tidigt och bara ligga där och mysa och prata och internetta eller läsa en bok. Ikväll har vi en sådan kväll. Klockan 19 lade vi oss. My ligger här bredvid och sover tryggt.

Alexander tittar på olika tatueringar medans jag inreder huset (i fantasin).
Vi satt och skrattade ät det nyss, tänk om han tatuerade in en sådan där hemsk djävul på ena skulderbladet. Ni vet med blod och annat äckligt- fast det hade varit mitt ansikte. Nu kanske det låter dumt, men vi skrattade gott åt det i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Elin Hagberth

Om du vill ha inredningstidningar kan du komma till mig, jag har massor, prenumererar på olika.

2008-11-04 @ 08:46:27
URL: http://www.hagberth.se
Postat av: Marie

Ni har era ljusa stunder ni med alltså..

Underbart o höra att ni skrattar ihop.. hehe

skämt o sido

2008-11-04 @ 12:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0