Klockan är 00.00

Mamma, pappa och Stoff var här och åt kvällsmat tidigare. Nybakat bröd och te bjöds det på.

Vid 20 hade de gått och Alexander skulle natta My, då passade jag på att åka ut till gymet en sväng. Skönt det, att få rå om sig själv. Tänka och rensa hjärnan.

När jag kom hem vid 21.30 sov Alexander. Det hade jag nästan anat att han skulle göra=)
Så jag satte mig vid datorn och har gjort ett X antal kalkyler i Excel-programmet. Företagsekonomi tills siffrorna hoppar framför ögonen. Det är otroligt kul, men nu tror jag att det får räcka för idag.

Det har varit en effektiv kväll ikväll.


Kommentarer
Postat av: M.J

Ja älskar att du e målmedveten =)

2008-11-18 @ 00:19:00
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: Maria

Välkommen hem=)

Ja, hur orkar jag med alla dessa kalas???

I bland undrar jag själv! MEN, barnen har kul och det är dom som står i fokus=)

Vad skönt att pluggningen går så bra för dig (förutom det där provet där du bara var ett poäng i från MVG)! Och jag kan LOVA att det inte är alla föräldrar som har VG i ämnen!!!

De flesta siktar på G (inte du och jag då....hihihi)!

Ha en fortsatt bra dag.

Kram Maja

2008-11-18 @ 15:47:43
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0