När man letar i gamla lådor

hittar man ofta lite roliga saker.

Idag när jag var hos mamma hittade jag min gamla "kompisbok". Kikade inte i den då, men nu har jag gjort det. Det är så himla roligt att läsa.

Det artar sig bra de första sidorna.
En kompis har skrivit att hon vill bli badvakt när hon blir stor. Detta har hon sedan suddat ut och skrivit att hon vill bli perfekt. Inga dåliga planer. En annan vän har skrivit "jag har världens taskigaste självförtroende... och brorsa". Mitt hjärta smäter- så söta vi var när vi var små=)

Sen tar mina vänner tydligen slut och det är då det börjar urarta.
Jag har skrivit i mig själv förstås- 7 gånger. Och sen har jag lyckats få syrran att skriva i- 3 gånger. Hon har bland annat skrivit att det värsta hon vet är finnar och att hon ska bo i USA vid 19 års ålder. Brorsan har också skrivit- fast det är väldigt likt min egna handstil.

Nu bli det riktigt freaky.
Nästa blad har jag skrivit om en påhittad person. Typ min favvomänniska- om man fick välja. På övrigt har jag skrivit att jag har pojkvän och en hund och att vi vann 3 mille på lotto förra veckan.
Sen.
Sen kommer det högst osannolika. Min hund har skrivit på nästa sida. Hon heter Tilda. Det bästa hon vet är godis och att smita, det värsta hon vet är regn och Gillis.

No comment.

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha.. D e Kristin med all sin glans..

Ja gilalr Tilda, bra gjort... =)

2008-11-07 @ 16:17:55
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: kristin!

hahaha, asg! gillar't som tusan. Tilda oxå! hehe du har gåvan att skriva =))

2008-11-07 @ 17:32:34
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gillis... Ja honom gillade hon inte. Hehe.

2008-11-07 @ 19:34:53
Postat av: kristin!

Saknar redan My !!

2008-11-09 @ 16:41:33
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0