Nu drar jag

Jag har packat klart.

Nu åker jag och syrran till Göteborg. Först blir det en del jobb, men sen ska vi göra stan.
Vi har blivit bjudna på en show och innan dess ska vi äta middag hos Karin.
Det kommer att bli första gången som vi ser deras hus!!!
Kan inte fatta det. Tror i och för sig att Karin har velat vänta med "the showoff" tills det var helt färdigt.
Men idag sker det äntligen.

Det kommer att bli riktigt roligt ikväll!

Vi syns imorgon, kära läsare...

...om jag kan hålla mig ifrån datorn=)

Kommentarer
Postat av: M.J

Du kommer inte ha tid att bloga... Du kommer roa dej till fullo... O d förtjänar du efter dagligt slit med Huligan Helga!!!



2008-11-20 @ 12:43:06
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0