Saknar min lille Banan(banan är väl gulligt?) så jag blir tokig







Jag gillar att smita iväg och sitta för mig själv ibland, och filosofera.
Fast ibland blir jag störd i mitt tänkande.
Då är det bäst att se upp.
Olika otrevligheter kan inträffa.



Man vet ju aldrig vilka faror som närmar sig.



Ibland blir det tjejbaciller



och ibland blir det en smock.



Som tur är, är ju aldrig förstärkningen aldrig långt borta.


Och då blir jag glad igen,


fast inte så länge.


Men sen, får jag lugn och ro igen.


Kommentarer
Postat av: Marie

Oh my god... Ja smälter!!

Faan, rar serie.. Love it!!!

2008-11-03 @ 00:12:13
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: eva

så jäkla söt....

2008-11-03 @ 07:50:31
Postat av: Erika

Vad gulligt! Det var tider, det... :-)



Fotona är tagna i Mjövattnet, i glappet mellan bromsar och knott = ungefär en halvtimme.



Banan? Varför?

2008-11-03 @ 14:26:40
Postat av: Jenny

Erika

Jag vet inte. Det kändes liksom bra.

2008-11-03 @ 15:49:35
URL: http://jenniemarie.blogg.se/
Postat av: Erika

Banan ÄR rätt gulligt.

2008-11-04 @ 13:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0