Vilken halvsketen helg

Fredagen började ju med frukost med Marienna och mamma. Det var mysigt.
Dock var ju My sjuk, så det var inte kul.

På fredagkvällen kom mamma, pappa och Marianne upp på ett glas vin. Det var toppenrolig!
Tyvärr kunde jag inte glädjas till max, då jag sen 12-tiden hade kännt av viss illamående.


Vaknade ofta under fredagsnatten av illamåendet... inte kul.

Tur i oturen, så valde My att sova lääänge på Lördagen. Det var bra.


Hela lördagen mådde jag dåligt, och började misstänka någon form av matförgiftning. Tråkigt.

Men lyckligtvis mådde jag tillräckligt bra för att följa med Alexander och My för att lämna blommor och ljus vid gravarna.


Kvällen slutade tidigt för min del=(

Men hade under kvällen hunnit med att umgås med härliga människor (min familj), ätit och druckit gott. Så jag var glad.


Söndag var jag fortfarande illamående. Det var riktigt, riktigt tråkigt att vakna till. Jag var såpass tagen att jag inte följde med Alexander och My till frukosten hos mamma och pappa. Missade då också att vinka Hejdå till Marianne,

Positivt var dock att mamma tog My större delen av dagen, så jag kunde kurera mig och läsa lite till till provet.


Hela helgen har liksom varit blandad. Det goda har vägt upp det onda. Det har inte varit en skithelg, utan bara helvsketen.


Kommentarer
Postat av: Marie

Gummsan.. Hoppas d känns bättre imorrn.. !!

Om d e t nån tröst så har ja oxå vart lite kass hele heljen..

Dock pga sviterna sen dagen innan.. men men =)

2008-11-03 @ 00:14:44
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0