Ålderskrämpa

Idag vaknade jag och My vid 7.30... grymt tidigt=)
Fast jag tycker det är bra att hon vaknar tidigare... kvällarna blir tidigare då och det är skönt att veta att man har några timmar för sig själv.

Jag har börjat känna av åldern vid nattgåendet. I någon månad sådär har jag märk att jag inte kan sitta vid TV:n eller datorn det sista jag gör på kvällen, för då kan jag inte somna. Jag måste ha en timme utan eller lägga mig och läsa en halvtimme.
Inte för att det är något problem med det, men det känns alltid lite dystert när man märker av sånt där. 

Kommentarer
Postat av: eva

Börjar du bli till åren:)...hehehe

Du kanske vill komma upp på en tår kaffe med sju sorters kakor.....

2008-10-15 @ 08:52:29
Postat av: M.J

Hihi.. JOBBIGT o inse att man blir aningen äldre..

2008-10-15 @ 11:14:36
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: Erika

Är du ironisk när du säger att 7.30 är tidigt?



Kram

2008-10-15 @ 12:49:18
Postat av: kristin

Tur att man e purung, gamling!

2008-10-15 @ 15:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0