Dagen idag

Idag har jag börjat min geo-kurs. Det är riktigt roligt faktiskt... det trodde jag aldrig att jag skulle säga om skola=)

Nu ligger jag och My i sängen... jag kollar upp saker om huset och My ligger här bredvid.
En-, två- eller trestavs golv. Tapeter. Utemöbler. Nu tycker säkert ni att det är alldeles för tidigt att kolla på utemöbler, men det är det inte... det är nämligen nu man kan hitta sånt på rea. Självfallet krävs det viss tur att hitta det man vill ha... och eftersom det inte är en bristvara hos mig, så förväntar jag mig att hitta precis det jag vill ha. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej gud nej, inte för tidigt..

Däremot....tallrikarna?????

Har du tänkt att man ska ta med sig bestick och dyl när man kommer till dig? (för att äta då givetvis)

2008-10-02 @ 20:30:40
Postat av: Jenny

Till Anna

Jag trodde vi gick igenom detta igår... plast, plast och åter plast.=)

2008-10-03 @ 08:35:08
URL: http://jenniemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0