En konversation med lillsyrran

Jag pratade med syrran i förrgår.
Hon ville åka in till torp och shoppa.
Jag ville ju klart hänga med, men har verkligen fullt upp hela veckan. Jag lämnade då som förslag att vi skulle åka på tisdag nästa vecka. Provet är över och det kan bli lite som en belöning med en shoppingrunda.

"Njaee, det går nog inte"; säger Kristin
"Varför", undrar jag.
"Nä, men det går inte. Jag måste v e r k l i g e n in i dag." Svarar hon med en bestämd röst.

På något sett har i alla fall denna torp-resa blivit uppskjuten till idag. Jag ringer syrran och frågar lite allmänt vad hon ska göra. Hon svarar att hon är på väg in till torp och ska köpa en puderborste(???).


Viktigt, viktigt!! Klart att det inte kunde vänta till tisdag.


Kommentarer
Postat av: MArie

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAAAAAAA

2008-10-29 @ 21:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0