Förresten...

Högskoleprovet gick bra tror jag.
Just nu känner jag att hjärnan är helt utmattad.

Jag tror dock att jag kommer att göra det igen, och då kommer jag att vara ännu mer förberedd.
Tex ska jag inte glömma att ta med mig kaffe!!!

Donald var gullig och hjälpte mig igår med att passa My medans jag sprang in på Konsum. Vi har ju inga sådana "provprylar" hemma. Inhandlade pennor, linjal, sudd, pennvässare, stift och lite godis=)

Satt bredvid en kille som likande Harry Potter.
Jag försökte starta en konversation med honom under en av rasterna, men han tittade bara förbryllat på mig och vände sedan ryggen till. Det fick mig att känna mig som 14 igen... fan va illa.
Hans penna gick som en jordfräs i alla fall.

Nu ska jag fokusera på företagsekonomiprovet istället.

Kommentarer
Postat av: Kristin

det gick säkert jätte bra!

2008-10-26 @ 11:27:35
URL: http://kristin84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0