Fullspäckat

Idag har jag besiktat bilen.
När killen var klar frågade jag honom om den gick igenom.
Killen tittar upp på mig och ser förvånad ut; "Kör man Toyota behöver man aldrig vara orolig...!"
Det gick alltså galant!

Efter det åkte jag direkt och bytte till vinterdäck. Man får alltid bra service där. Ni vet bortåt Lysekils hållet, precis bredvid vägen... strort rött ställe. Där i alla fall är servicen super!

Nu ska jag sätta på mig arbetsbyxorna och åka upp till tomten. De behövde tydligen proffshjälp!
Inte till snickrandet alltså, utan till att städa.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken tur att du ska åka till tomten och hjälpa nissarna med alla bestyr inför jul, dom har nog att göra=))))

Kram Maja

2008-10-22 @ 15:39:35
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det inte mer än rätt att er nya städhjälp skall vara den som hjälper grabbarna? ;)

Kram Linn

2008-10-22 @ 19:16:38
Postat av: Jenny

Maja

Ha ha ha! Så fel det kan bli=). Åh, nu fick du mig att få värsta längtet efter jul... jag kommer inte kunna tänka på nåt annat på hela kvällen.

2008-10-22 @ 20:36:00
URL: http://jenniemarie.blogg.se/
Postat av: Jenny

Linn

Jo, jag tycker det. Jag tror dock att hon har lite problem med svenskan... hon verkade inte förstå vad jag menade när jag sa åt henne att åka upp till huset=)

2008-10-22 @ 20:37:20
URL: http://jenniemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0