Gympa

Vad på gymet idag med syrran och Marie.

Jag och syrran stod på löpbandet och tävlade om vem som kunde gå längst på 30 min. Det var full fart redan från början.
De sista minutrarna sprang vi så fort vi kunde- kubbade kan man säga.

Det var gött att få svettas lite i alla fall.
Här är lite pics.


Marie sekunderna efter en spark på boxkudden (eller vad det heter?)


Kristin sekundrarna innan en rejäl kollision med boxkudden. Det märkliga med bilden är att hon ser ganska glad ut och har ingen som helst tanke på vad som antagligen är på väg att hända.


Jag håller in magen, men det hjälpte tydligen inte.


Marie tycker hon är jättestark. Och så är hon glad över att jag inte hann ta kort på allt meck hon hade med att få upp tyngden på raka armar.


Super-magmaskinen.
Marie i bakgrunden när hon med en sista kraftansträngning lyckas ställa tillbaka tyngden på sin plats.

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja älskar´t.. Man kan inte annat än o njuta!!! =)

2008-10-31 @ 21:35:38
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0