Idol

LouLou åkte ut ur Idol ikväll. Jag såg inte programmet för jag har försökt att få min dotter att somna, men jag såg det på mitt tv4 anytime (som jag för övrigt älskar mest i hela världen- näst efter mina nära och kära).

Såg idag när de intervjuade vissa av Idolerna. De gillar inte Katrin Zytomerskipuvrapev, hon som håller i Idols eftersnack. Flera av dem sa att de skulle bojkotta hennes intervjuer bara för att visa deras ståndpunkt i hennes såkallade mobbing. När de väl står där och blir intervjuade vågar de varken säga bu eller bä. Kan man göra så??? Kan man stå i tv och snacka stål och sedan fega ur på det där sätter- har de ingen värdighet?

Och så har vi hon där, Serpentino. Hon passar verkligen inte in där. Så fort hon får kritik så borstar hon av sig det. Varför är hon kvar i Idol när hon inte vill lära sig något? Hon borde verkligen ta till sig det de säger- för i nuläget hade jag hellre stoppat in en kalkon i örat än att behöva lyssna på hennes tragiska gnäggande.

I förra veckan läste jag om hur Idolerna hotade med att hoppa av ifall tv4 inte sparkade Katrin.
Detta tyckte jag var lite lustigt.
Som om någon bryr sig??
Jag tror säkert att de skulle ha någon som kunde hoppa in och bara för att de haft sina 15 minuter i rampljuset så betyder det inte att de är oumbärliga. Hur kan de tro att de kan ställa några som helst krav?

Jag gråter inte en tår för dessa Idoler.
Den som är med i leken får leken tåla.

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja gillar slutklämmen starkt =)

2008-10-25 @ 15:32:17
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0