Jag mår så himla bra

Ofta kan jag bara "stanna upp" och känna mig så otroligt lycklig.

Jag är alltid väldigt noga med att ta till vara och minnas även små, vanliga stunder. Allt från att se My springa runt i parken, ett leende från min man eller den första sippen morgon-kaffe till att gifta sig eller föda barn. Alla stunder är värdefulla.

Tänk om man kunde lagra allt i hjärnkontoret. Onsdagen den 1:a oktober från 07.00- 23.00, ARKIVERAT. Sen på gamla dar när man har tråkigt och inte orkar med så mycket så plockar man fram dessa skattkistor. Jaha ja, bensinstopp- det var ju klantigt av mig...

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja tänk om!!!!

Hjärnan är ändå så avancerad i sin konstruktion!

Och tänk vad mycket som redan finns lagrat där=)

När du hör en sång så förknippas den med ett tillfälle. Eller när du känner en doft - likadant=)

HELT OTROLIGT=)

Kram Maja

2008-10-02 @ 17:48:59
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0