Kl 16 kände jag hur magen började ömma

Igår kväll var ingen trevlig kväll- bortsett från sällskapet hoa Anna dårå=).

Jag hade så himla ont i magen och kände mig febrig.. Jag gick hem strax efter 22 och hoppade direkt i sängen. Efter en stund, då jag inte kunde somna pga magsmärtorna smsade jag Anna om råd. Fast innan jag fick tillbaka något sms så hade jag somnat. Och sen dess har jag nu sovit. Från 22- 07... heeelt underbart.
Nu vaknade jag och mår prima.

Igår hade Anna varit Ikea och handlat lite interiör. Lägenheten blev jättemysig! G r y m t snygga gardiner hade hon köpt. Glömde nog säga till henne det igår, var lite väck eftersom jag hade ont. Jag får ta och kila dit en sväng idag igen och så jag verkligen lägger märke till alla detaljer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag bockar och bugar för alla gånger du nämnt Anna i det här inlägget...Wooooooooohooo

Living the dream



Du är bäst!

2008-10-29 @ 11:11:53
URL: http://annacsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0