Leverpastej och PMS= dålig kombination

Jag har aldrig smakat på leverpastej tidigare, men så var jag hos Eva och Henrik på fika och då passade Jenny, aka Dare Devil, på att testa.
Sen dess är jag fast.

För typ två veckor sedan hade jag köpt ett paket med leverpastej. Jag hade ätit lite, Alexander hade ätit lite och sen hade jag tagit det sista ur paketet till Mys smörgås. Detta hade jag glömt bort senare på kvällen när jag skulle göra mig en leverpastejsmörgås. Jag blev så besviken att jag började gråta hejdlöst. Allt kändes så orättvist och hemskt. Varje litet hormon rasade i kroppen på mig.
Jag ringde till och med Kristin och avbokade alla planer vi hade inför kvällen (några tjejer skulle komma hit och kika på TV). All min vilja att göra något var som bortblåst.

Just då kändes det som en naturlig reaktion

Behöver jag nämna att mina PMS-besvär har tilltagit efter barnafödandet?!

Kommentarer
Postat av: M.J

Ja har ALDRIG märkt av dina besvär hjärtat ;)

2008-10-15 @ 13:17:28
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: kristin

Ja du, livet kan allt vara bra surt ibland syster! =)

2008-10-15 @ 15:38:46
Postat av: Anonym

Ja vad ska jag säga..!!?

Allvarliga problem...;)

2008-10-15 @ 16:32:50
URL: http://annacsvensson.blogg.se/
Postat av: eva

hehehe....kul:)

2008-10-15 @ 20:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0