Lite om ditten och datten

Jag pluggar och pluggar. Nu ser jag siffror som flyger framför ögonen.

Som tur var är det dags för lite lunch och då passar jag ju självfallet på att blogga=)

När jag hämtar My sen så ska vi ta en tur upp till bygget. Pontus berättade igår att de har gjort klart en sak och jag bara måste se det med egna ögon. Självklart fotar jag, så även ni kan se det med era egna ögon. Kanske dock, kommer ni inte bli lika exhalterade.

Struntade i gymet idag för att hinna med mer plugg. Det var ett klokt och vuxet beslut, anser jag själv. Det kommer nog bli likadant imorgon, men nästa vecka- efter provet- återgår det till det normala=). Jag tycker ju bäst om att träna på morgonen, men det är faktiskt inte så illa att träna på kvällen heller. Det gäller bara att hålla i gång och inte sätta sig i soffan innan man ska iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0