Min frisyr

Jag tar ett djupt andetag och insuper den nya dagen!
Idag är det kaffe hos Eva som gäller. Klockan 09, sharp, kommer jag vänta utanför syrran så vi kan slå följe.

Jag gillar verkligen min nys frisyr. Den är så enkel att fixa till. Det tar inte mer än någon minut.
Alltså, jag gillar mitt långa hår för det blir mycket roligare uppsättningar när man ska ut, men på dagarna är det ju såå trist. Jag gör ju aldrig något med håret då, utan har det bara uppsatt i tofs. Och det är ju ingen idé att gå genom livet med ett långt hår bara för att man emellanåt ska bli riktigt snygg.
Därför valde jag att klippa mig.
Så nu har en en snygg frisyr varje dag istället... och då kanske lite tråkigare utgångsfrisyr, men jag är nöjd med mitt val. Vuxenpoäng... eller vad man säger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0