Min lilla tjej med fläskläpp

Hämtade My tidigare från dagis idag.
De ringde och sa att hon hade slått upp läppen ganska rejält, så jag ville dit och se hur illa det var. Som tur var så var det inte så illa, men jag ville inte lämna My där då jag visste att hon skulle bli ledsen om jag gick.

Väl hemma tänkte jag att jag kunde plugga under tiden som hon sov... hon brukar ju ändå kunna sova i 2 timmar.
Men så var inte fallet idag. Hon har sovit i kanske 20 minuter.

Känner mig lite stressad och märker själv hur jag börjar sålla bort vissa delar av arbetet bara för att bli klar någon gång. Äh, är det här verkligen så nödvändigt att ha med...typ.

Måste hinna med massor av andra saker idag. Saker som inte går att skjuta upp, jag blir tokig. Allt brukar bara flyta på så smidigt- varför inte även idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0