Morgonkaffe

Inatt har jag sovit såå dåligt.
My har sovit hos oss i natt och det är ju jättemysigt, men kan ju även bli ganska trångt. My har kommit in i en period nu där hon är lite kinkig, typ. Blir väldigt ledsen, väldigt snabbt. Hon vill gärna sitta i famnen när man går runt och pysslar mm. Undrar om det har med dagisstarten att göra? Är det någon som har erfarenhet av det?
Själv tror jag nog bara att det är en fas... hon brukar bete sig så här då... fast lite mildare kanske.

Sen så har hon fått sina sista tänder nu också och det har gett henne en del bekymmer. Har aldrig tidigare märkt något på henne när hon har haft tandsprickning, men denna gången har hon inte velat äta och så har hon haft feber. Nu är hon dock tillbaka till sitt gamla jag.

I alla fall i natt så fick jag en brilliant idé som jag ska pilla med idag. Jag lovar att det kommer ut på bloggen senare idag.

Det som gäller nu är dock gymet och sen pluggning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0