Något som har stört mig ett tag

En sak, liten, men väldigt irriterande.

Facebook.

Vissa av er därute vet kanske inte vad det är. Det är en kontaktsajt, där man kan kika på vad sina vänner och bekanta gör-typ.
I alla fall när man loggar in på denna sidan kan man välja att göra det automatiskt. Den knappen klickar jag i, jag tycker nämligen att det är så tråkigt att trycka in aaaall användar info.

Till saken.
Även fast jag har valt att den ska logga in automatiskt- så finns det andra, låt oss kalla dem virus, som gör detta omöjligt. Virus som klickar bort min automatiska inloggning, virus som sätter sin egen signatur där istället.
Virus som; kristin_knutsson, anna.svensson, marijj_86.

Från och med idag: INGEN GÅR IN PÅ SITT FACEBOOK PÅ MIN DATOR IGEN, NÅGONSIN!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Anna antar inte utmaningen..

så vad gör ja nu då??

2008-10-04 @ 22:11:01
URL: http://bubbiz.blogg.se/
Postat av: Erika

Var inte facebook med på utelistan, Jenny? Är du ute?

2008-10-04 @ 22:40:35
Postat av: Jenny

Erika

Tanken slog mig att det kanske skulle finnas någon som kom ihåg det där inlägget. Men det är inte ute längre, fast inte inne heller- det är liksom i ingenmansland typ.

Kunde du inte låta den passera, va?? Var det så svårt?
:D

2008-10-04 @ 22:47:36
URL: http://jenniemarie.blogg.se/
Postat av: virus 1 - låt oss kalla henne Kristin



Tack för upplysningen, jag kommer dock att ignorera detta med att jag inte får logga in på din dator pga två anledningar.



1. Jag har inget internet.

2. Jag finner det underhållande att du stör dig.



=D

2008-10-05 @ 21:48:09
Postat av: virus 2

Kan inget annat än o hålla med virus 1.:

Förutom den biten ang. internet..

2008-10-07 @ 00:51:46
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0