Oh, Darling

Igår när Alexander kom hem från jobbet hade han köpt en bukett med blommor till mig.
Jag älskar honom verkligen för det... inte blomorna, utan hans spontanitet. Han har alltid varit sådan, alltid gett mig blommor vid tillfällen då man inte förväntar sig att få det...
Man blir så himla glad, för man vet att han har haft en extra tanke på mig under dagen.

Detsamma brukar jag göra för honom. Inte köpa blommor för det uppskattar han inte som jag, men någon tidning som jag vet att han gillar att läsa. Lägger den under täcket så han märker den när vi går och lägger oss och så har han en ny tidning att kika i under "kvällsläsningen". Eller skaffa barnvakt i smyg bara för ett par timmar, så man kan kila till Bella och ta en kopp te eller ett glas vin. Små, enkla saker är också väldigt värdefulla.


Kommentarer
Postat av: Mickis

så fiiina =)

2008-10-03 @ 09:52:43
URL: http://bubbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0