Öppnar posten

Idag har jag varit nere vid fiskaffären och handlat lax.
Det är det som serveras till middag ikväll.
Jag älskar verkligen lax! Men det måste vara färsk lax, fryst tycker jag luktar och smakar så himla mycket fisk.

Fick hem brev om Hummersupén den 1:a November.
Det ska bli så himla trevligt att gå dit. Förra året var My såpass liten så vi valde att stanna hemma. I år kommer jag att försöka fjäska lite med Anna... och det är därför jag länkar till henne nu=) Fjäski, fjäsk!
Sist år jag var på hummersupén vann jag en hummer. Och året dessförinnan fick jag vara med och dra vilka som skulle vinna- då drog jag mammas lott=)
Längtar så till den 1:a!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Äre pääänik så tar ja My.. Jobbar dock kväll!

2008-10-21 @ 22:59:30
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: eva

min morgon e fördärvad......uppdatering TACK.....:)

2008-10-22 @ 10:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0