Solen skiner

Vilket underbart väder!
Aj löv it!

Nu har jag inhandlat det som behövs för My inför vintern. Byxor, tjocka strumpbyxor, stickad tröja, polos, regnställ, termoställ, flera olika vantar, mössor, skor och annat plotter. Nu borde hon klara sig. Och så har jag köpt en "målartröja" till dagis. Det billigaste jag hittade i grått. Grått är nämligen hösten färg detta år.


Nu ligger My och sover och nu ska jag ägna en timme åt det jag hade tänkt att göra hela veckan... fixa med mitt arvegods. Det kruxiga är att det ligger längst in i ett överfullt förråd. När jag menar överfullt så menar jag överfullt, man kan inte ta ett steg in i rummet ens en gång. Krux nummer 2 är att lampan i förrådet har gått. Så jag måste börja med att byta den innan jag kan göra något annat...


De ä la bara å sätta igång...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyvärr flödade inte internetet hemma hos m och p igår därför inget svar på inbjudan.

Jättegulligt och mysigt och tackar mer än gärna ja om erbjudandet kvarstår :)

Tack för att du finns!

Kram



p.s Ta efter lite av Marie när det gäller bloggandet, med det menar jag att mitt fina, vackra namn dyker upp lite här och var :D

2008-10-17 @ 23:14:21
URL: http://annacsvensson.blogg.se/
Postat av: Kristin

Jobba på du, *lurar på en hämnd*

2008-10-18 @ 12:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0