Blogg-fever

Fick precis reda på en Stranéblogg och tydligen så finns det en hel del bloggare här i trakterna. Jag skulle vilja bli bloggbombad! Vilka bloggar följer ni? Vilka bloggar är bra? Kom igen och ge mig något att läsa, så kanske jag länkar=)

Imorgon har jag en utmaning till mig själv. Jag kom ju på den snilleblixten (tycker fortfarande att det är en snilleblixt, men den har vissa nackdelar) att packa ned allt inför husflytten. Jag har inget höstigt som inte är nedpackat! Och jag tänker banne mej inte köpa något nytt heller. Imorgon ska jag försöka hösta till lägenheten lite, med de få saker jag har kvar. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: MA

Hej!



stenklev.blogspot.com är en ganska trevlig Hunneboblogg.

2008-09-09 @ 16:42:56
Postat av: eld....

så söt.dandrinker.blogspot.com/2008/09/dan-meets-wil...

.

2008-09-10 @ 09:15:13
Postat av: Michaela

ja angav ju min blogg till dig i ett tidigare inlägg ;) ..tidigare har ja inte gjort det pga dålig uppdatering men nu har ja fått bloggfeber igen :).. såg din nyss ute o affishera tror ja.. S

2008-09-10 @ 12:10:44
URL: http://bubbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0