Det är viktigt att ni följer instruktionerna


Först vill jag att ni trycker på denna länk,

http://www.youtube.com/watch?v=L03JVPaZpyc

pausar och låter den buffra färdigt. Det kan ta en minut.
Sen "spolar" ni fram till 3 min och 10 sek.
Sätt sedan på "play" och låt musiken spela i bakgrunden när ni läser mitt inlägg... då har ni lättare för att förstå min känsla just nu.

My sover i sitt eget rum och har sovit där hela kvällen!
För första gången kan jag ha ett liv efter Mys sänggående.
Annars kan hon någon gång då och då somna, men efter det gäller det att vara knäpptyst... annars vaknar hon och för ett sjuhelsikes liv.
Idag läste jag henne till sömns med min tråkigaste läsarröst.*patentsök*
Och sen har jag kunnat prata, diska, hänga upp tvätt mm... allt detta hade varit en omöjlighet för bara några dagar sedan.

"Jag vill tacka mig själv för mitt tålamod och jag vill tacka mig själv för min uppfinningsrikedom och jag vill tacka mig själv som har stöttat mig i alla väder... och självklart vill jag tacka Alexander som gjorde halva jobbet=)"

Kommentarer
Postat av: M.J

O ja tackar mej =)

Du e såå bra hjärtat.. !

2008-09-08 @ 22:42:02
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0