Söndag förmiddag

Alexander väckte mig vid 08 igår och sa att han hade planerst en halvdag med familjen. Vi packade ihop allt vi behövde och åkte till Lysekil för att besöka Havets hus.
Jag, Alexander och My hade det jättetrevligt! Det är verkligen ett kul ställe, för vuxna och framför allt för barnen.

Efter det åkte vi vidare till Lunas för att äta lunch. Satt i deras underbara trädgård/uteservering. Javier och Anette välkomnade oss som vanligt! Jag älskar verkligen den där lilla restaurangen... och maten är super!!

Här har ni lite bilder från Havets Hus vistelsen.








My har rivit ur min väska och sitter och inspekterar. Här är en liten del av Lunas trädgård.

Kommentarer
Postat av: M.J

Knästrumpor.. Blåa.. I LOVE IT !!

2008-09-01 @ 11:50:05
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: Kristin

Vilken mysig dag! Dock lite sotis för att jag inte åt på luna.. =)

2008-09-01 @ 12:10:24
URL: http://kristin84.blogg.se/
Postat av: patrik

Det bästa med havets hus är den fina Tumlaren. Välkommen till vår Spa & upplevelsekväll, LÖRDAGEN DEN 22 NOVEMBER KL 18.00 (2 platser).



Tumlaren

2008-09-05 @ 10:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0