Utmaning?

Dessa utmaningar kommer med jämna mellanrum. Jag har aldrig brytt mig om dem, mest för den delen att de kallar dem utmaningar. Det är inte utmaningar... det är bara lite onödig privat info. Hade jag gjort dessa frågor hade jag kunnat komma på mycket mer intressanta än dessa. Men men, kör i vind, jag svarar!

Vad är det för skit egentligen??..

Fem saker i min frys:
Alldeles för mycket frost
Slagpåse som jag sytt själv
Grogg-utspädare (isbitar)
Kantareller som jag snott från mamma
Frysta bär, hallon, blåbär, björnbär, jordgubbar.. alla sorter

Fem saker i min garderob:
Perfekt vikta kläder i perfekt höga staplar. Byxor vikta i pressveck, linnen rullade för att undvika skrynkel.
Top fem av mina finaste skor
Ljusblå sidenpyjamas
Knäskydd, för mitt ibland ömmande knä.
Ett par ljusrosa tjockstrumpor med lila antihalk under.

Fem saker i min bil: 
Bilbarnstol
Rese-barnstol
Barnväska (En väska med blöjor, napp, ombyteskläder, barnmatsburk, reseapotek och mutor, såsom kex)

Mobilladdare

Första hjälpen väska

Fem saker i min handväska:
Plånbok
Almenacka
Tuggummi
Nycklar
Mobil



Fem personer jag nu utmanar att svara på dessa lätta frågor
Inga... än så länge=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0