Simones Hudvård

Jag blir så ledsen och så arg.

Fick precis ett samtal från Simones Hudvård i Kungshamn. 

Vi hade ett presentkort där och hade nu bokat en massagetid till min man som han nu hade råkat glömma.
Jag sa det då att det inte var så mycket att göra åt, utan vi får ju betala den massagetiden ändå. Och då säger denna kvinnan; "Ja, det är ju du som väljer att kasta bort dina presentkort".

Då blev jag så arg. Hur tänker man när man säger sådant till sina kunder, betalande kunder som gör att hon får in pengar till sin salong. Det är hon som väljer att kasta bort sina kunder, skulle jag vilja påstå!

I alla fall så kände jag efter det påhoppet för att nämna vissa saker som jag varit ytterst missnöjd med angående hennes service.
I våras hade jag en massagetid en måndag. Under helgen innan hade jag dragit på mig en förkylning och var då tvungen att ringa för att avboka tiden. Jag fick betala en viss summa och det gjorde mig inget, men det som redan då störde mig var henns attityd. Sur liksom.
Två gånger i sommar ringde jag till henne för att boka massagetid, hon sa då att hon var uppe i en behandling och att hon skulle ringa upp.
Det gjorde hon aldrig.
När jag tillslut fick tag på henne och fick bokat en tid, ringde hon dagen innan bokad massage och sa att hon inte kunde ta min tid. Det var det ju inte så mycket att göra åt, utan vi bestämde då att hon skulle höra av sig om en ny tid så fort hennes dator fungerade(!!!).
Det gjorde hon aldrig.

Som försvar talade hon om veckolånga tidsköer, jobb från 8 till 20 och andra plattityder.
Jag hörde vad hon sa i telefonen, men ärligt så skiter jag faktiskt i allt det där. Har man sagt att man ska ringa tillbaka, så SKA MAN RINGA TILLBAKA. Om inte för servicen, så av ren självbevarelsedrift.

Jag eller Alexander kommer aldrig att gå dit igen!

Jag tror att hon kommer att läsa detta inlägg och jag hoppas att hon tar det till sig. Sen hoppas jag även att hon kan ta denna kritik på ett moget sätt. Massagekvinnor är starka och jag vill inte bli nerslagen nästa gång jag går ut.

Kommentarer
Postat av: A

Gud, dit ska jag verkligen inte gå!

Men faktiskt så är inte du den enda, har hört mer i denna stilen angående henne!

Tråkigt!

2008-09-10 @ 11:11:39
Postat av: M.J

Oj.. D e ju lite häpnadsväckande att man säger vissa saker när man driver en klinik med ett öppet fönster för nya kunder, o stamkunder.

Tyvärr så förlorar man så mycket på en sån attityd, men "her lost"

2008-09-10 @ 13:27:01
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: Kickan

Tråkig attityd..

2008-09-10 @ 13:54:11
Postat av: Sanna

Jag var där förra veckan och då märkte jag också av hennes attityd. Mitt uppe i min ansiktsbehandling kom det in en dam i salongen och ropade hallå ( hon kunde ju inte veta att S var upptagen)Då snäste hon av henne och sa att hon faktiskt var upptagen o att hon inte kunde gå ifrån hursomhelst. Stackars dam!!

2008-09-10 @ 14:20:04
Postat av: Jenny

Till Sanna

Precis, det är så himla lätt att använda en snäll ton istället.

Kanske att hon borde tänka på karriärbyte.

Kram

2008-09-10 @ 14:39:43
URL: http://jenniemarie.blogg.se/
Postat av: patrik

Hör av dig till Tumlaren istället. Där har dom en Spa-Terapeut som heter Carina och hon är jätteproffsig!!

2008-09-17 @ 14:23:09
Postat av: patrik

Förresten måste jag nog ändå säga att hon alltid varit väldigt proffessionell när jag varit där..



2008-09-17 @ 14:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0