Två konversationer över msn med Umeå

Syster yster- Hej

Jag- Olla... och då talar jag ej spanska... he he he.

Syster yster- moget /Johan

Senare när Erika kommer till datorn.

Jag- Marianne fyller år och om vi får plats så tänkte jag, kristin, mamma och my åka upp... har du lust att hänga på... om det får plats?

Hon svarar- Ska kika på det. Hade ju varit roligt. Kanske att man kan ta med sig sin man och barn.

Jag- ja, det hade varit kul. Min man kommer jag dock ha fastkedjad vid vårt blivande hus. Han ska jobba!

Erika- Min med. Som barnflicka.

Skrattar ni åt den sista, så sluta upp med det. Jag har liksom inte berättat själva poängen.
Johan, Erikas kille, regeringen är pappaledig.

För att citera Johan; " Inte för att jag vet vad LEDIG har med det att göra"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0