Utmaning

Här får ni er en riktig utmaning!

Som ni ser i inlägget nedan gjorde jag något speciellt med mig själv- utseendemässigt.
Nu vill jag utmana någon annan till att göra något speciellt med sig själv, det är bara fantasin som sätter stopp.

Jag har grubblat en del på vem jag ska välja. Det måste ju vara någon som jag tror har lite stake, som har lite fantasi och gör något roligt. Fast ändå vill jag ju chansa och inte plocka ett säkert kort.
Så till slut valde jag att utmana;

Mickis

Så nu Michaela vill jag att du hittar på något speciellt inom 1 vecka, sen skickar du vidare utmaningen om du klarar det. Nästa person utmanar sen i sin tur ytterligare en och när 5 personer har gjort något speciellt avslutas "kedjeutmaningen". Så får vi se vem som har haft bäst fantasi=)


Kommentarer
Postat av: Kristin

SPÄNNANDE!

2008-09-24 @ 16:40:57
URL: http://kristin84.blogg.se/
Postat av: Anna

Kämpar HELA tiden med att dra tillbaka snoken...



Hoppas hoppas hoppas du ska med :)

2008-09-24 @ 17:36:23
URL: http://annacsvensson.blogg.se/
Postat av: Mickis

Hmm.. Man kan ju inte vika sig för ngt sånt här =)



Dock tycker ja det är liiite fusk då du säkert verkligen ville klippa dig o sedan tycker du det är sååå radikalt så du kan skapa smaskiga utmaningar på det =)

Men du ska nog få din vilja igenom.. "som alltid kan ja gissa ;) "

2008-09-24 @ 19:10:37
URL: http://bubbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0