Vår Lördag hittills

Idag vaknade vi vid 08, och eftersom det var Lördag låg vi kvar i sängen till hungern lockade oss därifrån. Jag älskar verkligen dessa morgnar i sängen. Dock får man inte ha dem för ofta för då tappar de charmen.

Efter frukost och iordning-görande satte vi oss i bilen. Barncancerfondens loppis i Väjern stod på schemat. När vi kom dit var det fullt med folk, kul att se att det verkligen är rörelse där. Det tog inte lång stund förrens vi hittade det vi var ute efter. Åhh, den är så vacker, men mer tänker jag inte säga. Det kommer att bli en överraskning när jag lägger upp bilder på vårt nya hus.
Efter detta åkte vi till Lantz och köpte säng och garderob till Mys rum. Alla är verkligen planerat i i minsta detalj och det kommer att bli så fint.

Träffade en Fröken på Lantz som berättade att hon läste min blogg. Jag blir så himla glad när jag beröm för bloggen, det är verkligen jätteroligt! Tack igen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0