Živjeli!

Är precis hemkommen från en "juggefest" i Runes ära. Han fyller 50 år!
Kroatisk mat, kroatisk musik och kroatiska groggar= 90% sprit och 10% cola light. (Nu kanske ni tror att jag överdriver blandningen i groggen, men det gör jag ej. Bara en lite dutt cola i varje grogg. )
I alla fall så var det jättetrevligt.

Rune förresten har jag kännt i 7-8 år. Han är en person med ett alltid lika stor leende på läpparna. Alltid glad och trevlig.
Han bor här hos oss på Svea och har gjort det i många år.

Det var först för 2 år sedan jag fick till min kännedom att Rune Svensson inte heter Rune Svensson. Hans för- och efternamn är bara så svårt att uttala att folk har givit upp, så nu heter han Rune. Fast vi uttalar det "Rone".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0