Jag hade ju en hemlighet

...och den tänkte jag att jag skulle berätta nu.

När jag startade denna bloggen så var det bara på grund av en sak, att börja skriva igen. Här kan ni läsa om det.

Nu känner jag att jag är klar med detta.
Jag har haft många skratt.
Många som jag vet läser min blogg, men låtsas som de inte gör det. Rykten om hur jag spenderar mina pengar på allt möjligt och rykten om att jag aldrig spenderar pengar. Rykten om vissa tycker att jag inte tagit tillräckligt med hänsyn, medans andra tycker att jag mesar.
Allt har varit väldigt underhållande!

Bloggen är något som jag har kommit att bli väldigt stolt över, som ett skötebarn.
Många läser den och jag har fått mycket beröm.

Men som allt annat här i livet, så måste man gå vidare. Därför har jag valt att sluta med bloggandet och det gör jag på nyår. Ringer in det nya året med lite vemod måste jag erkänna- men också med en känsla av att nyheter är i antågande.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Så tråkigt :(

kanske du kommer tillbaka en dag :)

2008-12-26 @ 18:11:42
Postat av: Maria

Varför???

Jag vill fortsätta att följa dig, din familj o dina vänner=)

Kanske jag kan få uppdateringar på annat sätt...hahaha!

You rock girl, och det blir trist att inte få ta del av allt det roliga du skriver!

Kramar Maja

2008-12-26 @ 23:07:00
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/
Postat av: Karin

Men vad skall jag göra som rastlös mammaledig då???

:(

2008-12-27 @ 16:58:43
Postat av: eva

:(tråkigt,har varit kul att kläsa din blogg.

2008-12-28 @ 12:15:25
Postat av: Jenny

Karin

Ja, men du har ju mig- in real life! Jag kommer att hälsa på dig, eller jag och My. Så du får passa fotöljerna:D

2008-12-28 @ 12:56:23
URL: http://jenniemarie.blogg.se/
Postat av: Jenny

Maja

Ja, vi får väl ta en riktig kaffe någon dag istället. Utanför cyber space:-)

2008-12-28 @ 12:57:48
URL: http://jenniemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0